לייעוץ מקצועי חייגו: 077-4140530
ביקורת מס הכנסה

ביקורת מס הכנסה

ביקורת מס הכנסה

אי אפשר לחמוק מביקורת של אנשי מס הכנסה – לפעמים זו ביקורת אקראית, אולי כי פתחתם עסק חדש או כי מתבצעת סקירה של עסקים באזור ולפעמים מדובר בביקורת מכוונת לעסק שלכם, ייתכן שבעקבות הלשנה מחבר “נאמן” . כך או כך, במהלך ביקור מפתיע שכזה הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על שלוות הנפש שלכם… וגם על כל מילה שתוציאו מהפה.

עשה ואל תעשה:

א. מדובר בביקורת בלבד – יש להירגע ולא בהכרח לחשוב שמאשימים אתכם במשהו. נסו לנהוג בפתיחות ובנעימות ותקשיבו טוב לשאלות ששואלים אתכם.

ב. חשוב מאוד להישאר רגועים ולשקול היטב את כל מה שתאמרו – גם אם מנסים לגרור אתכם לוויכוח או להפתיע אתכם בשאלות קנטרניות, שמרו על מענה ענייני ומחושב, בלי לשלוף מהשרוול אמירות שאינן מדויקות או שעלולות לסבך אתכם. אינכם חייבים לענות לכל שאלה ושאלה, ולפעמים מותר לכם לענות שאינכם יודעים או זוכרים כרגע.

ג. הקפידו לדבר רק כמענה לשאלות – ספקו תשובות קצרות וענייניות ככל האפשר, מבלי לנדב מידע שעליו לא נשאלתם. חשוב מאוד לכלול בדברים רק מידע שאתם בטוחים בו ויודעים כי אין סיכוי שיסבך אתכם. במקרה של שאלה שאינכם בטוחים כיצד לענות עליה או לא זוכרים את התשובה המדויקת – אל תתביישו. הסבירו למבקרים שכרגע אינכם יכולים לענות והבטיחו להם לבדוק את הדברים ולשוב אליהם בהקדם עם התשובה.

ד. המבקרים רושמים הכל… הכל! לקראת תום הביקורת, בקשו לעבור יחד עמם על סיכום הביקורת  ולוודא שהרישום הינו נאות ומייצג את מה שנאמר על ידכם. אם מצאתם אי דיוקים התעקשו לתקן אותם במקום. בקשו עותק מהרשימות, כדי להעביר למשרדנו.

 

שתפו עם חברים
צור קשר
מגדלי ב.ס.ר 3 ,מצדה 9 בני ברק
א’-ה’ 09:00-17:00
או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.